Ενημέρωση παραγγελιών

Για την πορεία της παραγγελίας σας η εταιρεία μας σας ενημερώνει τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας που δηλώνετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας ή και  με email.

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, όπως ακριβώς το παρέλαβε ο πελάτης, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορικό μέσο) διαθέτοντας το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ξυριστικές, κουρευτικές μηχανές, εργαλεία ονυχοπλαστικής, ψαλίδια κουρέματος.

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία.

Eπιστροφή και αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος

Η επιστροφή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη έχοντας το παραστατικό αγοράς, απόδειξη ή τιμολόγιο.

Η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον ο πελάτης παραδώσει την συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί στην προμηθεύτρια εταιρεία) και εφόσον το ελάττωμα αφορά εργοστασιακό σφάλμα και όχι κακή μεταχείριση του από τον καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης πχ πτώση, κακή χρήση/φθορά,κτλ).

Αφού διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα και εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας του, στην συνέχεια γίνεται επικοινωνία με τον πελάτη για την ενημέρωσή του σχετικά με το αποτέλεσμα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το εργοστασιακό ελάττωμα και όχι αποτέλεσμα κακής μεταχείρισης, τότε πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση τότε γίνεται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της εταιρείας είτε μέσω courier, είτε μέσω μεταφορικών εταιρειών ή είτε με επιστροφή στο κατάστημα. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier ή μεταφορικών εταιρειών, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρεία και η εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

___________________________________________________________________________

Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις και για περαιτέρω διευκρινήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2121059992 ή στέλνοντας email: info@twinelefants.gr